Σύμφωνα με ανακοίνωση του μπασίστα/τραγουδιστή των Blink 182, Mark Hoppus, στο Tweeter του, το συγκρότημα θα κυκλοφορήσει νέο υλικό σε λίγες εβδομάδες:
“Θα κυκλοφορήσουμε κάποια νέα τραγούδια των Blink-182 σε λίγες εβδομάδες. Μείνετε συντονισμένοι.”
Λίγο αργότερα ο κιθαρίστας/τραγουδιστής Tom DeLonge, επιβεβαίωσε τις παραπάνω δηλώσεις και αποκάλυψε πως πρόκειται για το νέο του EP που θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα:
“Νέο Blink EP τα Χριστούγεννα… 🙂”
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



