Από τη power/heavy metal μπάντα των CLONOCIDE λάβαμε τη παρακάτω ενημέρωση:
"Η καστοριανη heavy metal μπαντα των CLONOCIDE, υστερα απο παρουσια τεσσαρων χρονων στον χωρο, με αρκετα lives στο ενεργητικο της και εχοντας γραψει πεντε(5) δικα της κομματια(Follow the sun,300,Against the fire,Dreams,Gods and heroes), αποφασισε τελικα να σταματησει τη δραστηριοτητα της,πριν ακομα ετοιμαστει το πρωτο της demo,λογω μουσικων διαφωνιων των μελων της.
Η μπαντα δημιουργηθηκε το 2008 απο τους Βασιλη Δημητριαδη και Παντελη Ρεντη και αλλαξε πολλα line ups μεχρι σημερα.Παρολο που δεν εβγαλε καποιο album καταφερε να παιξει με αρκετα ονοματα του χωρου,οπως Planet of Zeus,Outloud(Bob Katsionis),Wardrum,Everflow και τη θρυλικη μπαντα του NWOBHM Holocaust.Οι συνθεσεις τους και οι διασκευες που επαιζαν στα lives τους,δημιουργησαν εναν σεβαστο αριθμο οπαδων στην πολη της Καστοριας.
Η τελευταια συνθεση της μπαντας ηταν:
Βασιλης Δημητριαδης(guitar)
Γιωργος Σταυριδης(guitar,backing vocals)
Γιωργος Αποστολακης(vocals)
Σακης Σαραφας(bass)
Αλεξανδρος Αθανασιάδης(drums)
Τα μελη της μπαντας ευχαριστουν ολους οσους σταθηκαν ολα αυτα τα χρονια στο πλευρο τους και ευελπιστουν μεσα απο νεα progects και μουσικες αναζητησεις να κρατησουν αναλοιωτο το ενδιαφερον του κοσμου."



