Οι ηχογραφήσεις της τρίτης δουλειάς των Crystal Tears έλαβαν τέλος! Το νέο album, του οποίου την παραγωγή επιμελείται ο R. D. Liapakis (Mystic Prophecy, Devil's Train, Suicidal Angels κτλ.), έχει ηχογραφηθεί με πλήρη αφοσίωση τους τελευταίους μήνες.
Ο Χρυσάφης σχολιάζει: "Ήταν μια χρονοβόρα, αλλά παρά πολύ ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τώρα, που μετά από καιρό μπορώ να κάτσω και να ακούσω τα πρώτα δείγματα που βγαίνουν από τα ηχεία, δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι τον τελικό τεράστιο τοίχο ήχου που μόνο τα Prophecy & Music Factory studio γνωρίζουν να παράγουν... Γροθιά στη μούρη!
Ο καθένας που έχει αναμιχθεί σε αυτό το album αισθάνεται υπερήφανος, αλλά hey... stop! Περισσότερα metal νέα & εκπλήξεις σε λίγο...! Ευχαριστούμε & (crystal) cheers!"
Εν τω μεταξύ, οι Crystal Tears δουλεύουν πάνω στο πρώτο videoclip του νέου album.



