DAYLIGHT MISERY: Δίνουν μία τελευταία συναυλία μαζί με τους Nightfall πριν το οριστικό τέλος

 

 

Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο οι Daylight Misery θα παίξουν μαζί με τους Nightfall το Σάββατο 24 Οκτωβρίου στο Fuzz και αυτό θα είναι το τελευταίο live της μπάντας πριν το οριστικό τέλος της.

 

Η μπάντα δήλωσε:

 

"Η ερώτηση «με την μπάντα κάνετε τίποτα;» έχει επιτέλους απάντηση. Ναι, κάνουμε, και στις 24 Οκτωβρίου θα βρεθούμε στο πλευρό των Nightfall για ένα τελευταίο live πριν οι Daylight Misery φτάσουν επισήμως στο τέλος τους. Τα τελευταία -αρκετά- χρόνια δεν ήμασταν ιδιαίτερα ενεργοί όμως νιώσαμε πως δεν είχε μπει ένα σωστό τέλος. Αυτό θα γίνει τον Οκτώβρη και θα χαρούμε να δούμε όσους περισσότερους από εσάς γίνεται σε αυτή τη γιορτή. Επίσης, είναι ιδιαίτερη χαρά μας που σε αυτή τη συναυλία θα εμφανιστούν μαζί μας και τα αδέρφια από τους Shattered Hope, ένα συγκρότημα με το οποίο έχουμε μοιραστεί τη σκηνή άλλες δύο φορές.

.

Με την ευκαιρία, καλωσορίζουμε στην κιθάρα τον Παναγιώτη Χαλκίδη.

.

Ευχαριστούμε τους Nightfall για την πρόσκληση - ανυπομονούμε να μοιραστούμε το σανίδι."

.

.

Event: https://www.facebook.com/events/d41d8cd9/nightfall-24102026-fuzz-live-club/2110834732985537/

.

Tickets

.

.

Comments

rockoverdose.gr