Νέο βιντεοκλίπ ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει η μπάντα των Ελλήνων metallers DESCENDING αυτές τις μέρες.
Είναι το κομμάτι ''THE ENERGY'' από το τελευταίο άλμπουμ ''NEW DEATH CELEBRITY''.
Το βιντεοκλίπ επιμελήθηκε η MAGNUM PRODUCTION STUDIOS με director τον JON SIMVONIS (ο οποίος είναι και ο τραγουδιστής της μπάντας)
Δείτε το teaser του βιντεκλίπ εδώ:
Κάντε like στο επίσημο FACEBOOK της μπάντας για περισσότερα νέα και πληροφορίες:
http://www.facebook.com/theDESCENDING?ref=ts&fref=ts



