Όπως είχαν ανακοινώσει χθες οι DevilDriver στην επίσημη σελίδα τους στο facebook, είχε κλαπεί η κιθάρα του Jeff Kendrick τύπου ESP red horizon από το Mojo’s στο Joliet, Illinois των ΗΠΑ. Η μπάντα ζήτησε οποιαδήποτε πληροφορία για να βρεθεί η κιθάρα.
Σήμερα στο twitter του, ο Kendrick ανακοίνωσε ότι βρέθηκε η κιθαρα του και ότι ευχαριστεί οποιονδήποτε βοήθησε γι αυτό.
Τελικά αυτά δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα...
Για το RockOverdose.gr,
Αντώνης "Jey Key" Κατσαρός



