Disembowel/Astral Aeon/Vigour/Bloody Donation/Incest In Heaven @ 8ball Club Live Report

Στις 26 Φεβρουαρίου 2012, έλαβε χώρα στο 8ball ένα πολύ καλό live με τοπικές μπάντες (οι Incest In Heaven/Bloody Donation/Disembowel απο Θεσσαλονίκη και oι Vigour/Astral Aeon απο Αθήνα) και σκοπός αυτού του κειμένου είναι -έστω και με καθυστερηση- να σας δώσω μια εικόνα για αυτά που είδαμε. Πρέπει να πω οτι με μεγάλη μου χαρά βλέπω να γίνονται
αρκετές τέτοιες συναυλίες και καλό θα ήταν να στηρίζει ο κόσμος τέτοιες προσπάθειες. Πώς άλλιώς άλλωστε θα προωθήσει τη μουσική της η πληθώρα πολύ καλών συγκροτημάτων που υπάρχει στην ελληνική σκηνή; Και στην τελική, νομίζω πως ένα εισιτήριο των 6 ευρώ (με μπύρα και για πέντε συγκροτήματα), μπορεί να το πληρώσει ο καθένας και σίγουρα αξίζει να το κάνει.
Δυστυχώς, δεν γνωρίζω πόσος κόσμος βρισκόταν στον χώρο όταν ξεκίνησε η συναυλία, πάντως συνολικά πρέπει να ήρθαν κοντά στα 100 άτομα, αριθμός που είναι σχετικά ικανοποιητικός, δεδομένης της κατάστασης εκείνο το βράδυ με τις πορείες και τα επεισόδια που γινόντουσαν και δυσκόλευαν την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.

Οι Incest In Heaven ήταν αυτοί που άνοιξαν την βραδιά και τα μόλις 4 κομμάτια που παίξανε (σύν μία διασκευή στο "Dawn Of The Angry" των Morbid Angel, το οποί αντιμετώπισαν με τον σεβασμό που του άξιζε και το εκτελέσανε άψογα και όχι στα 10 μέτρα) ήταν αρκετά για να μας πείσουν οτι σίγουρα έχουν κάτι πολύ καλό να δώσουν. Τα 4 αυτά κομμάτια του setlist
τους (που θα τα χαρακτήριζα ως death metal με αρκετές black πινελιές και κάμποση μελωδία) αποτελούν ολόκληρο το demo του 2011 "Misbegotten" και το οποίο όταν είχε φτάσει στα χέρια μου με είχε εντυπωσιάσει! Αν αποκτήσουν και λίγη περισσότερη κινητικότητα επι σκηνής καθώς παίζουν, τότε θα ανέβουν αρκετά σκαλιά ψηλότερα στον συναυλιακό τομέα. Επίσης, να αναφέρω οτι τρία απο τα πέντε μέλη τους (ο -πάρα πολύ επικοινωνιακός με τον κόσμο- τραγουδιστής, ο ένας κιθαρίστας και ο drummer) παίζουν σε μια ακόμα πολύ καλή μπάντα, τους Erevos, που κινούνται στον χώρο του black metal και αξίζει να τους τσεκάρετε. Απ' όσο γνωρίζω θα υπάρξουν κάποιες σημαντικές αλλαγές στη σύνθεσή των Incest In Heaven, αλλά ελπίζω αυτό να μην βάλει φρένο στην πορεία τους.

Incest In Heaven Setlist:

1) Fiendishly Divine
2) Congregation of the Faceless
3) Dawn of the angry (Morbid Angel cover)
4) Putrid Bacchus
5) Misbegotten

Σειρά παίρνουν οι Bloody Donation, οι οποίοι θα έλεγα οτι παίζουν σύγχρονο death metal, με αρκετό groove, αλλά και γρήγορα, πιο thrash-αριστά σημεία. Μπάντα που μετράει λίγα χρόνια, καθώς υπάρχουν απο το 2008 και έχουν μόλις ένα demo, αλλά φαίνεται πως κατέχουν το θέμα Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει οτι δεν έχουν αρκετά περιθώρια εξέλιξης,
λόγω του νεαρού της ηλικίας τους. Τα κομμάτια που παίξανε απο το demo "Creator Of Hate", αλλά και τα καινούρια που παρουσίασαν, ακούγονται πάρα πολύ καλά live και σίγουρα σε αυτό βοηθάει και η πολύ καλή τεχνική κατάρτισή που έχει ο καθένας στο όργανό του. Μαζί με τα δικά τους κομμάτια επέλεξαν να παίξουν και δύο διασκευές, μία στο κλασσικό
"Troops Of Doom" των Sepultura και μία στο "Insane" των Obituary. Θεωρώ οτι στο μέλλον θα ακούσουμε καλά πράγματα απο τους Bloody Donation, αν φυσικά συνεχίσουν την σκληρή προσπάθεια.

Bloody Donation Setlist:

1) Spread The Hate
2) Regime Of Bondage
3) Religion
4) Troops Of Doom (Sepultura cover)
5) Sacrilege
6) Lunatic
7) Insane (Obituary cover)
Political Misery

Οι Vigour άλλαξαν την death metal ατμόσφαιρα, καθώς η μουσική τους κινείται σε μελωδικά black metal μονοπάτια. Αν και δεν είμαι fan του είδους, μπορώ να πω οτι μου άρεσαν αρκετά και το σημείο στο οποίο για μένα κέρδισαν πάρα πολλούς πόντους ήταν η πάρα, μα πάρα πολύ καλή διασκευή στο "Ov Fire And The Void" των Behemoth. Μέχρι πρότινος δεν
γνώριζα τίποτα γι' αυτούς, όμως με ένα σύντομο ψάξιμο είδα οτι η μοναδική τους κυκλοφορία είναι ένα full length του 2011, το οποίο τιτλοφορείται "No Gods To Praise" και τα κομμάτια που παίξανε προέρχονται απο εκεί. Δεμένοι, προβαρισμένοι, με καλό ήχο και απλοί στην σκηνή, χωρίς τα black metal "cliche" με τα καρφιά και το corpsepaint, με μοναδικό εφόδιο τις πολύ καλές συνθέσεις τους, εμένα προσωπικά με άφησαν ικανοποιημένο. Κάτι παραπάνω απο τίμιοι και αξιοπρεπέστατοι.

Vigour Setlist:

1) Seeds of hate
2) In memoriam
3) Creation of failure
4) Ov fire and the void (Behemoth cover)
5) Fallen
6) Phantasmagoria

Απο την άλλη μεριά, οι Astral Aeon (οι οποίοι επίσης παίζουν black metal) εμφανίστηκαν με όλα αυτά τα "cliche" που ανέφερα πριν, ίσως σε λίγο πιο υπερβολικό βαθμό απ' ό,τι θα έπρεπε (εμένα δεν με ενόχλησε, αλλά αρκετοί είχανε να λένε για το "αγκάθινο" στεφανι, το οποίο φορούσε ο τραγουδιστής τους). Έξι κομμάτια πρόλαβαν να παίξουν στον χρόνο που τους
δόθηκε, με δυο απο αυτά να προέρχονται απο τον δίσκο του 2008 "Allegories Of Light", αλλά δυστυχως δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα. Όπως είπα και νωρίτερα, το black metal δεν είναι το στυλ που προτιμώ, οπότε ίσως να μη μπορώ να είμαι αντικειμενικός. Λίγο η κούραση απο την ορθοστασία κατα τη διάρκεια των set των προηγούμενων συγκροτημάτων, λίγο το οτι δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η μουσική τους, ολα αυτά με έκαναν να ανυπομονώ για τους Disembowel. Παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος οτι οι οπαδοί του black metal γούσταραν την μουσική των Astral Aeon και εκτίμησαν την προσπάθειά τους.

Astral Aeon Setlist:

1) antimatter god
2) hanged in the shaft of the abyss
3) ego sum Α et Ω
4) the bride of corinth
5) black mas venialness
6) nocturnal cult

Τελευταίοι στο σανίδι, λοιπόν, οι "πάλιουρες" Disembowel. Ιδρυμένοι απο το 1993, αλλά λόγω των πολύ μεγάλων διαστημάτων ανάμεσα στις δουλειές τους (το πρώτο άλμπουμ "Zero Turns to One" κυκλοφόρησε το 2001, ενώ το "Core" κυκλοφόρησε το 2011) δεν κατάφεραν να φτάσουν στο σημείο να απολαμβάνουν το status που τους άξιζει. Αν και τους γνωρίζω απο
την εποχή του πρώτου τους δίσκου, δεν είχε τύχει ποτέ να έρθω σε επαφή με την μουσική τους, ούτε να τους πετύχω σε κάποιο live. Μπορώ να πω όμως με απόλυτη βεβαιότητα και ειλικρίνεια οτι δεν ειχαν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα να ζηλέψουν απο αντίστοιχες, καταξιωμένες μπάντες του εξωτερικού. Πραγματικά εκρηκτικοί, με φοβερή απόδοση και σκηνική παρουσία,
άψογοι εκτελεστικά (και δεν έχουν και τα πιο εύκολα κομμάτια για να παίξεις, ποσο μάλλον αν ταυτόχρονα τραγουδάς κιόλας) και με αρκετά καλό ήχο, μας χάρισαν 10 brutal death metal δυναμίτες απο τους δύο δίσκους τους, συν 2 (άτιτλα ακόμα) καινούρια κομμάτια που άφησαν τις καλύτερες των εντυπώσεων. Προσωπικά, με κέρδισαν απο την πρώτη κιόλας
νότα και ήδη ανυπομονώ για την επόμενη φορά που θα τους δω επι σκηνής. Και ελπίζω να μην είναι σε κάποιο live με τοπικές μπάντες, αλλά ως support σε κάποιο μεγάλο σχήμα, ώστε η μουσική τους να φτάσει σε περισσότερα αυτιά και να αποκτήσουν την αναγνώριση που αξίζουν ακόμα και τώρα.

Disembowel Setlist:

1) The worst thing
2) Rejection
3) You're Dead
4) Sadistic
5) Emotional Plug
6) All Rise All Fall
7) No responsibility
Dependent on the emptiness
9) Violence
10) νέο1 -άτιτλο
11) νέο2 -άτιτλο
12) Powerlust

 

Για το RockOverdose.gr: Κώστας Ιωαννίδης

Comments

rockoverdose.gr