Το συγκρότημα του Philip Anselmo ( πρώην Pantera) οι DOWN, έπαιξαν το κλασικό κομμάτι των PANTERA "Walk" στις 14 Ιουνίου 2011 κατά τη διάρκεια συναυλίας τους στις Βρυξέλες, όταν ένας οπαδός πέταξε πάνω στη σκηνή ένα μπλουζάκι των PANTERA.
Δείτε το στο παρακάτω video...



