Φινλανδοι οι DRAUGNIM και αυτος ειναι ο δευτερος δισκος τους.
Σαρωτικο black pagan metal εχουμε και στα 7 κομματια που απαρτιζουν αυτη τη δουλεια τους.Πιστοι στις παραδοσεις του ιδιωματος,με συνθεσεις που μπορει να ξεκινουν αργα και να εξελισσονται σε πολυ γρηγορες και το αντιθετο,αλλα που παντα διατηρουν μια μουσικοτητα χωρις να καταληγουν σε βαβουρα.Επηρεασμενοι απο Empyrium,Burzum,Immortal,δεν μπορω να πω οτι φερνουν κατι νεο αλλα ειναι αρκετα καλοι,με πολυ καλη κιθαριστικη δουλεια,κλασσικα brutal φωνητικα,πολυ σωστα τοποθετημενα πληκτρα και συνολικα ολοκληρωμενες συνθεσεις.Καταφερνουν να δημιουργησουν ατμοσφαιρικες καταστασεις και σε μερικα σημεια να σε καθηλωσουν και να σε παρασυρουν στον περιεργο απομακρο κοσμο τους!
Μια παρα πολυ καλη κυκλοφορια που καταφερνει να ξεφυγει απο το συρφετο του ειδους,που μας βομβαρδιζει συχνα πυκνα....
Πανος Warlord Μπουγαλης



