ELUVEITIE – Θα υπάρξει και “Evocation Part II”

Σε συνέντευξη που έδωσε ο frontman και ιδρυτικό μέλος των ELUVEITIE,Chrigel,δήλωσε μεταξύ άλλων σε ερώτηση σχετικά με το αν θα υπάρξει άλλο ακουστικό άλμπουμ.

"Δεν μπορώ να πώ ακριβώς πότε,επειδή δεν είναι κανονισμένο ακόμη.Αλλά μπορώ να πώ ότι έχουμε αρχίσει να δουλεύουμε με υλικό για το "Evocation Part II".Αυτή την περίοδο περιοδεύουμε πολύ και θα είμαστε στον δρόμο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.Όμως μετά απο αυτό,το φθινόπωρο του 2013 θα θέλαμε να κάνουμε ένα διάλειιμμα απο τις περιοδείες για κάποιους μήνες για να αφοσιωθούμε σε νέα μουσική και το ακουστικό άλμπουμ θα αποτελεί μέρος αυτής."

 

  Για το Rockoverdose.gr

  Πάνος Warlord Μπούγαλης

Comments

rockoverdose.gr