ELVENKING: Μπαίνουν στο studio τον επόμενο μήνα

Οι Ιταλοί Elvenking θα μπούνε στα Sonic Pump Studios του Ελσίνκι στις 24 Φεβρουαρίου για να αρχίσουν τις ηχογραφήσεις για τον νέο τους δίσκο με παραγωγό τον Nino Laurenne, ο οποίος έχει δουλέψει ξανά με το συγκρότημα στους δίσκους “The Winter Wake” και “The Scythe”. O Laurenne είναι γνωστός για τις δουλειές του με τους Amorphis, Lordi, Sonata Artica, Apocalyptica.

 

Ο κιθαρίστας του συγκροτήματος Aydan δήλωσε:

“Νομίζω ότι ακόμα είναι πολύ νωρίς ακόμα και για μας για να καταλάβουμε πως ακριβώς θα ακούγεται ο νέος δίσκος. Ξέρουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που περιμένουμε στην αρχή της ηχογράφησης και ακόμα βάζουμε τις τελευταίες πινελιές στα τραγούδια και πρέπει να διαλέξουμε ποια είναι αρκετά καλά για να τα ηχογραφήσουμε. Αλλά για όλους εσάς που ρωτάτε πως θα ακούγεται μπορώ να πω ότι θα είναι βαρύς δίσκος αλλά πολύ μελωδικός και θα είναι σαν να επιστρέφουμε στις ρίζες μας με πολλά και καλά φολκλορικά. Ο νέος drummer, ο Symohn θα μπει κατευθείαν στη μέση της μάχης ενάντια στον Nino. Να περιμένετε κάποιες καλές εκπλήξεις όπως είναι η παράδοση των Elvenking. Θα το λατρέψετε!”

 

Για το Rockovedose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr