Οι Evanescence θα παίξουν στην φετινή συναυλία για βραβείο Nobel Ειρήνης στο Oslo της Νορβηγίας στις 11 Δεκεμβρίου. Η συναυλία θα δοθεί μία μέρα μετά την τελετή για την απονομή του Nobel Ειρήνης του οποίου υποψήφιοι είναι η Πρόεδρος Ellen Johnson Sirlead και η ακτιβίστρια γυναικείων δικαιωμάτων Leymah Gbowee, οι οποίες είναι και οι δύο από την Λιβερία και η ακτιβίστρια Tawakkul Karman από την Υεμένη.
Οι Evanescence θα συμμετάσχουν μαζί με άλλους καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως ο David Gray, οι Sugarland και ο Matthew Morrison από το “Glee”. Η συναυλία θα μεταδοθεί σε 130 χώρες στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή την Ασία και την Αμερική.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



