Οι Έλληνες Firewind πρόσφατα μπήκα στα προσωπικά τους στούντιο στην έδρα του στη Θεσσαλονίκη για την ηχογράφηση του νέου τους δίσκου, που αναμένεται να κυκλοφορήσει την ερχόμενη Άνοιξη, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν νεότερα για την εταιρία μέσω της οποίας θα κυκλοφορήσει. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το δεύτερο βίντεο από τις ηχογραφήσεις της μπάντας.
Για το RockOverdose.gr
Γιάννης "Dr.Feelgood" Κουτσουσίμος



