GLAMOUR TO KILL: Βρίσκονται στα μισά της ηχογράφησης του νέου τους δίσκου

Οι Άγγλοι Glamour To Kill, δήλωσαν πως βρίσκονται στα μισά των ηχογραφήσεων για το νέο τους δίσκο ο οποίος αναμένεται στις αρχές του 2013 μέσω της eOne Music. Σύμφωνα με μία ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του συγκροτήματος στο Facebook, ο δίσκος ακούγεται ήδη τεράστιος.

Το όνομα των Glamour To Kill ακούγεται αρκετά από το ντεμπούτο EP τους “Through The Dark They March” (2007). Η επιτυχία του EP τους εξασφάλισε περιοδείες με τους Bullet For My Valentine, Dragonforce και Avenged Sevenfold και τη συμμετοχή τους στο main stage του Donwload Festival το 2008. Το 2011 κυκλοφόρησαν το πρώτο τους full-length δίσκο με τίτλο “The Summoning”.

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr