IBANEZ RG 465m
Χαρακτηριστικά κιθάρας:
- basswood body
- maple ταστιέρα
- inlays dots στο χρώμα της κιθάρας
- 1 διπλός μαγνήτης(Bridge) και 1 διπλός σε μορφή μονού(neck)
- Neck μαγνήτης: Di Marzio AIR NORTON S
- Bridge μαγνήτης : Di Marzio D ACTIVATOR
- 24 Jumbo τάστα
- Edge III tremolo
- 1 volume, 1 tone
- 5θέσιος επιλογέας
- 2 διαθέσιμα χρώματα: Candy apple και Soda Blue
Αυτή η κιθάρα πρόκειται ουσιαστικά για ξαναπαραγωγή της ιστορικής RG565 που κυκλοφορούσε τη περίοδο 1991 – 1992. Αποτέλεσε προϊόν της IBANEZ για τη limited edition σειρά παραγωγής του 2010. Διακρίνεται για τον ισορροπημένο της ήχο (αυτό οφείλεται βέβαια και στον ισορροπημένο ήχο του Di Marzio D ACTIVATOR. Αρκετά πρίμος ο ήχος γενικότερα της κιθάρας ιδίως στον bridge μαγνήτη. Όσον αφορά τον neck μαγνήτη στην 4η και 5η θέση του επιλογέα λειτουργεί σαν διπλός και όχι μονός, με τη μια σε παράλληλη σύνδεση και στην άλλη κανονικά σαν διπλός. Στην 5η θέση θα μας δώσει πιο πολλά μπάσα σαν διπλός, ενώ στην 4η σε παράλληλα συνδεδεμένος θα μας δώσει λιγότερα μπάσα και λίγο πιο καθαρός στον ήχο του με περισσότερα πρίμα… Στην θέση 1η του επιλογέα έχουν τον διπλό της γέφυρας, στην 2η έχουμε τον διπλό της γέφυρας σε λειτουργία μονού ενώ στην θέση 3η έχουμε και τους δυο μαγνήτες σε μονή λειτουργία.

Το maple ξύλο της ταστιέρας είναι αρκετά ευκολόπαιχτο αν και σίγουρα είναι πολλοί που θα το βρουν λίγο δύσκολο στο παίξιμο , ιδίως όσοι δεν έχουν παίξει ποτέ με λευκό ξύλο.
Με λίγα λόγια αρκετά ισορροπημένη ηχητικά η κιθάρα(ούτε πολλά μεσαία ή πρίμα ή μπάσα) και νομίζω πως η επιλογή του Di Marzio D Activator για τη θέση του bridge είναι λίγο λανθασμένη καθώς πιστεύω πως με τα μπάσα ενός π.χ. Super Distortion DP100 θα ήταν πολύ καλύτερος ο ήχος της κιθάρας ιδίως στη bridge θέση, όπου ο D Activator υποβοηθούμενος και από τα πρίμα που παίρνει από το maple ξύλο, ακούγεται αρκετά ξερός και χωρίς όγκο ιδίως στα ρυθμικά του. Παρόλα αυτά ο ήχος της κιθάρας παραμένει μπόμπα με αρκετές αρμονικές και top end αλλά σίγουρα όχι τον όγκο και τα μπάσα που μπορεί κάποιος να ήθελε.
Όσον αφορά τη κατασκευή της κιθάρας αυτή είναι αρκετά συμπαγής, με καλό sustain και τον τόνο που δίνει το basswood. Το edge III tremolo το βρίσκω αρκετά καλό και σταθερό ακόμα και στα πιο σκληρά dives και νομίζω κάνει τη δουλειά.
Συνολικά η κιθάρα ως έχει, είναι ότι πρέπει για hard rock και δε νομίζω πως κάνει για metal, εκτός και αν αλλάξει ο μαγνήτης D Activator οπού τα έχει όλα ίσα (πρίμα: 6.5 / μεσαία: 6 / μπάσα: 6) και νομίζω πως δεν αναδεικνύει και τόσο τις δυνατότητες της κιθάρας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η κιθάρα δεν έχει ήδη ένα μοναδικό hard rock ύφος και έναν ήχο σαφώς ιδιαίτερο για όσους θέλουν να παίξουν 80ς. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις των 80ς και στους λάτρεις των poserοκιθάρων με τον διπλό και τον μονό μαγνήτη που πλέον σπανίζουν…
Playability: 87 / 100
Sound : 80 / 100
Construction: 85 / 100
OVERALL: 84 / 100
By Devil Randime
facebook.com/devilrandimeofficial



