IRON MAIDEN: Προστατεύουν τους οπαδούς τους και κατατροπώνουν τους κερδοσκόπους μαυραγορίτες!

Εν όψει της επικείμενης περιοδείας των Iron Maiden για το “The Book Of Souls” στο Ηνωμένο Βασίλειο, το συγκρότημα είχε υποσχεθεί πως θα προστατέψει τους οπαδούς του από μαυραγορίτες που αγοράζουν μαζικά εισιτήρια και τα πωλούν σε υψηλότερες τιμές.

 

Με την εφαρμογή της νέας τους πολιτικής, που απαιτεί να είναι παρών ο αγοραστής του εισιτηρίου μαζί με την ταυτότητα και την πιστωτική του, τα επίσημα σημεία πώλησης και οι ιστοσελίδες ανακοίνωσαν πως οι επαναπωλήσεις εισιτηρίων σε υψηλότερες τιμές μέσω άλλων ιστοσελίδων έχουν κατακρημνιστεί, σε ποσοστό 95%. Συγκρίνοντας, λοιπόν, τις πωλήσεις για την επερχόμενη περιοδεία, είναι πλέον ξεκάθαρο πως οι Maiden έχουν πετύχει μια σημαντική νίκη.

 

Όταν είχαν ξεκινήσει οι προπωλήσεις για την καλοκαιρινή περιοδεία του 2011 στο Ηνωμένο Βασίλειο, 6294 εισιτήρια είχαν εμφανιστεί σε σελίδες όπως οι Viagogo, Seatwave και Getmein μέσα σε μια νύχτα. Από τις πλατφόρμες αυτές, οι δύο τελευταίες έχουν πάψει πλέον να πωλούν εισιτήρια για συναυλίες των Maiden – τη στιγμή που το 2010 διέθεταν το 67% των μαύρων εισιτηρίων –, ενώ η Viagogo ήταν η μόνη που διέθεσε 207 εισιτήρια μέσα στο 2016. Βέβαια, από τα 207, τα περισσότερα αποδείχθηκε πως ήταν πλαστά, με τις αρμόδιες αρχές να ετοιμάζονται να δράσουν αναλόγως. Όσον αφορά στα υπόλοιπα έγκυρα, εκείνα ακυρώθηκαν βάση των νέων όρων πώλησης των εισιτήριων. Επιπλέον, η LiveNation αναφέρει πως τα σχόλια των πελατών της είναι πολύ θετικά και το TicketMaster δήλωσε πως οι πελάτες και οπαδοί εκτιμούν ιδιαιτέρως την προσπάθεια του συγκροτήματος να τους προστατεύσει από τους κερδοσκόπους.

 

Ο ατζέντης των Maiden, Ron Smallwood, δήλωσε πως «είμαστε ενθουσιασμένοι που αυτό το σύστημα μη έντυπων εισιτηρίων και τα υπόλοιπα μέτρα που εφαρμόσαμε εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αποδείχτηκαν τεράστιος αποθαρρυντικός παράγοντας για κερδοσκόπους και παραχαράκτες. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους οπαδούς μας για τη συνεχή υποστήριξη και υπομονή τους.»

 

Ο Reg Walker, διευθυντής επιχειρήσεων του The Iridium Consultancy και ειδικός σε θέματα πώλησης εισιτηρίων, είπε ότι «οι Iron Maiden έχουν δείξει πως οι καλλιτέχνες που πραγματικά ενδιαφέρονται μπορούν να προστατεύσουν τους οπαδούς τους από τα συμφέροντα των κερδοσκόπων. Αυτά τα μέτρα είναι η χρυσή τομή για την βιομηχανία και οι υπόλοιποι καλλιτέχνες θα έπρεπε να σκεφτούν να κάνουν το ίδιο. Είναι το πιο επιτυχημένο αντι-κερδοσκοπικό εγχείρημα που έχω δει τα τελευταία χρόνια».

 

Comments