IsawU – “Dreaming But Dead”

 

Σήμερα θα πούμε δυό λόγια για άλλη μία εξαιρετική ελληνική μπάντα από την Αθήνα, τους IsawU. Φρέσκια μπάντα, δημιουργήθηκαν το Μάρτη του 2011, και χαρακτηρίζουν τη μουσική τους ως Post - Melodic - Metalcore. Ας δούμε τώρα λίγο την ιστορία της μπάντας. Αποτελείται  από τους Dio Notaraki (μπάσο) http://www.facebook.com/profile.php?id=1648062196

Perikli Loomi (κιθάρα/φωνητικά) http://www.facebook.com/profile.php?id=1648062196

Antwni Sph (κύρια φωνητικά) http://www.facebook.com/profile.php?id=1152080972 και

Geo Vl (ντράμς/φωνητικά) http://www.facebook.com/profile.php?id=1008174564&ref=ts. Αρχικά, το όνομά τους ήταν Strikanerve, όμως αρχές Φλεβάρη οι Dio και Geo έριξαν την ιδέα για το τωρινό όνομα. Η μουσική κατεύθυνση της μπάντας, περιλαμβάνει μία ποικιλία των ιδεών και των χαρακτηρων και των τεσσάρων μελών της μπάντας. Όσο για τις επιρροές τους, οι κυριότερες είναι μπάντες όπως Avenged Sevenfold, As I Lay Dying, Trivium και άλλες. Οι ίδιοι χαρακτηρίζουν τους στίχους τους κακούς, μίζερους (συγκεκριμένα "mean", ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει) και ξεχωριστούς, εξαιρετικούς ("outstanding", κι αυτή η λέξη έχει πολλές σημασίες). Όσο για τη μουσική τους, τα riffs του είναι επιθετικά, και τα breakdowns τους, πιθανότατα θα μας "χτυπήσουν". Η μπάντα χρειάζεται πραγματική στήριξη, και απλά όποιος δεν τους γουστάρει ας μη μπεί στο σπίτι, όπως λένε και οι ίδιοι. Η πρώτη live εμφάνιση της μπάντας ήταν στο Sins Club, και το πρώτο τους τραγούδι ηχογραφήθηκε στα Made in Hell studios. Τα υπόλοιπα αναμένεται να ηχογραφηθούν εκεί, επίσης. Ας πούμε δυό λόγια για το τραγούδι τους "Dreaming But Dead", το οποίο είναι διαθέσιμο για ακρόαση εδώ: https://www.facebook.com/pages/IsawU/212252825472725?sk=info#!/pages/IsawU/212252825472725.

Η έκπληξη που μου προκάλεσε ήταν μεγάλη. Όλα όσα αναφέρουν οι ίδιοι, επαληθεύονται στο συγκεκριμένο κομμάτι με τον καλύτερο τρόπο. Πράγματι τα riffs είναι επιθετικά, τα breakdowns τους σε χτυπούν αλύπητα, και η ποικιλία από όλες τις ιδέες των μελών είναι φανερή. Κατ'αρχάς, το κομμάτι ξεκινάει με μία όμορφη εισαγωγή στην κιθάρα και περίπου 10 δευτερόλεπτα μετά, έρχονται τα ντράμς να σε τσακίσουν κυριολεκτικά. Αξίζει ν'αναφερθούμε και στο εκπληκτικό solo που ξετυλίγεται στη συνέχεια. Τι άλλο να πούμε; Ας πούμε και για τα πολύ καλά φωνητικά, με τη δεύτερη φωνή να συνοδεύει πολύ ωραία την πρώτη. Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για εξαιρετικό κομμάτι. Αξίζει σίγουρα μία ακρόαση, αν όχι 10, όπως έκανα εγώ.

 

Συμπερασματικά, και κρίνοντας μόνο από το ένα τους τραγούδι που είναι διαθέσιμο, οι IsawU είναι αναμφισβήτητα μία πολύ ταλαντούχα νέα ελληνική μπάντα που σίγουρα θα μας απασχολήσει ευχάριστα στο μέλλον. Έχουν την στήριξή μου/μας, και ας τους ευχηθούμε τα καλύτερα, τα αξίζουν! Και τελειώνω με κάτι που έχω πεί και θα λέω μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα: Το metal στη χώρα μας, ήταν είναι και θα είναι εξαιρετικό.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Για το Rockoverdose.gr: Βασίλης Αθανασόπουλος

Comments

rockoverdose.gr