Ο κιθαρίστας Izzy Stradlin, ανέβηκε στη σκηνή μαζί με τους Aerosmith κατά τη διάρκεια της headlining συναυλίας τους τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου στο Los Angeles. Μαζί έπαιξαν το πρώτο κομμάτι του encore “Mama Kin” το οποίο είχαν διασκευάσει το 1988 οι Guns N’ Roses στο δίσκο τους “Lies”.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο ερασιτεχνικά videos της συγκεκριμένης εμφάνισης.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



