Jeff Loomis – Θα ηχογραφήσει solo album

Ο πρώην κιθαρίστας των NEVERMORE,Jeff Loomis,θα μπεί στο στούντιο τον Αύγουστο για να ηχογραφήσει τον δεύτερο προσωπικό του δίσκο.

Ο Dirk Verbeuren(soilwork) θα αναλάβειτα ντράμς ενώ θα υπάρχουν 3-4 τραγούδια με φωνητικά τα οποία θα αποδώσει η Christine Rhoades,η οποία είχε συμμετάσχει και στο δίσκο των NEVERMORE,"Dreaming Neon Black".

Κάποιες ακόμα guest συμμετοχές θα ανακοινωθούν σύντομα ενώ όλη η ηχογράφηση θα κινηματογραφηθεί.

Comments

rockoverdose.gr