JIMMY PAGE: Reunion περιοδεία των Led Zeppelin δεν έγινε επειδή ο Plant ήταν απασχολημένος

Απ’ ότι φαίνεται οι οπαδοί των Led Zeppelin δεν ήταν οι μόνοι που σκέφτονταν μία συνέχεια του συγκροτήματος μετά την εμφάνιση – reunion του 2007 στο O2 Arena του Λονδίνου.

 

Ο Jimmy Page δήλωσε:

“Κάποιοι από μας, σκεφτήκαμε ότι θα υπάρξει συνέχεια, ότι θα κάναμε περισσότερες συναυλίες στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Γιατί χρειάζεται πολύ δουλειά για να κάνεις μία τέτοια συναυλία. Αλλά ο Robert Plant ήταν απασχολημένος. Είχε το project με την Alison Krauss.  Δεν ήξερα ότι θα έβγαινε την ίδια περίοδο. Τι κάνεις σε μία περίπτωση σαν αυτή; Δούλευα με τους άλλους δύο μετά τη συναυλία του Ο2. Είχαμε συνδεθεί καλά. Η αδυναμία ήταν ότι κανένας μας δεν τραγουδούσε.

 

Οι Page, Paul Jones και Bonham συνέχισαν να κάνουν πρόβες στις αρχές του 2008.

“Δεν κάναμε καμία επαγγελματική ηχογράφηση. Είχαμε απλά ένα ψηφιακό recorder. Ήταν καλά. Δεν έφευγα πολύ μακριά του. Αλλά η αδυναμία βγήκε και πάλι. Έπρεπε να έχουμε έναν τραγουδιστή.

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr