Το Metal Shock Finland, μίλησε με τον ηγέτη των Iced Earth, John Schaffer. Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε την συνέντευξη.
Όταν ρωτήθηκε για τον αν ήξερε τον Ronnie James Dio προσωπικά και για το αν θα ήθελε να συνεργαστεί μαζί του, απάντησε:
“Ο Ronnie και εγώ, ήμασταν καλοί φίλοι και μου λείπει πάρα πολύ. Κάναμε πλάνα για να συνεργαστούμε. Το 2007 κάναμε περιοδεία μαζί με τους Heaven & Hell, αλλά για συνεργασία είχαμε μιλήσει ακόμα πιο πριν. Ήταν όμως δύσκολο να βολέψουμε τα προγράμματα μας. Όταν βρεθήκαμε στην περιοδεία το είδαμε πιο σοβαρά το θέμα. Δυστυχώς δεν πέρασε πολύς καιρός που μάθαμε ότι ο Ronnie είχε καρκίνο. Προφανώς αυτό άλλαξε τα πάντα. Αγαπώ τον Ronnie σαν ανθρώπινο ων, σίγουρα σαν θρύλο του heavy metal, αλλά για μένα, ήταν πολύ περισσότερο από αυτό γιατί ήταν ένα πολύ αυθεντικό άτομο. Δεν είχε σημασία σε ποιον μιλούσε, ήταν πάντα προσγειωμένος και πάντα άκουγε. Σε κοιτούσε στα μάτια.”
Σχετικά με τα σχέδια για νέο δίσκο των Iced Earth, είπε:
“Θα ξεκινήσουμε να γράφουμε το φθινόπωρο αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσουμε νέο δίσκο φέτος. Λογικά θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2013. Ακόμα έχουμε πολλές συναυλίες για την προώθηση του “Dystopia”. Εάν αποφασίσουμε ότι δεν θα περιοδεύσουμε το φθινόπωρο, τότε θα αρχίσουμε να γράφουμε εγώ και ο Stu. Από εκεί και πέρα όμως δεν ξέρω. Γιατί ξέρω σίγουρα ότι θα περιοδεύσουμε και το 2013 για το “Dystopia”. Θα γυρίσουμε ένα DVD στην Κύπρο στις 19 Αυγούστου. Θα γυριστεί σε ένα αρχαίο θέατρο. Είναι γενικά μία πολυάσχολη περίοδος. Αλλά ανάμεσα σε όλα αυτά θα γράψουμε νέο υλικό και θα το ηχογραφήσουμε μόλις τελειώσουμε.”
Για το αν υπάρχουν σχέδια να κυκλοφορήσουν νέο δίσκο οι Demons & Wizards (το project του Schaffer μαζί με τον τραγουδιστή των Blind Guardian, Hansi Kursch), είπε:
“Ο Hansi και εγώ σίγουρα θα κάνουμε και άλλα πράγματα με τους Demons & Wizards αλλά δε γνωρίζω πότε. Το πρόβλημα είναι τα προγράμματα μας. Είμαι τόσο συγκεντρωμένος στους Iced Earth αυτό τον καιρό και προσπαθώ να πάμε στο επόμενο επίπεδο. Αυτό μου τρώει όλο το χρόνο. Δουλεύω πάρα πολύ σκληρά το τελευταίο ενάμιση χρόνο χωρίς διαλείμματα. Όπως είπα το φθινόπωρο θα αρχίσουμε να γράφουμε το νέο δίσκο των Iced Earth, οπότε θα είναι δύσκολο να βολέψουμε τους Demons & Wizards.”
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



