Ταινία για την ζωή του θρύλου των blues, Johnny Winter, αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2013. Επικεφαλής αυτής της προσπάθειας θα είναι ο Greg Olliver, ο οποίος συμμετείχε στην σκηνοθεσία και παραγωγή του πολύ επιτυχημένου ντοκιμαντέρ “Lemmy: 49% mother**cker, 51% son of a bitch”. Ο Olliver θα ακολουθήσει τον όλη την διάρκεια της χρονιάς.
Ο Olliver δήλωσε:
“Μεγάλωσα στο Texas, ακούγοντας blues, έτσι το να κάνω μία ταινία με τον Johnny, είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Και επειδή δεν έχουν μείνει και πολύ θρύλοι των blues, είναι μεγάλη μου τιμή που δουλεύω μαζί του. Η ιστορία του πρέπει να γίνει γνωστή.”
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



