Ο Kerry King των Slayer, μίλησε στο περιοδικό Classic Rock και δήλωσε πως αμφιβάλλει για το αν θα ξαναγίνουν Big 4 (Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax) συναυλίες.
“Αν κοιτάξεις πόσο πολύ δουλειά χρειάστηκε για να γίνουν αυτές οι συναυλίες, πραγματικά αμφιβάλλω αν θα το ξανακάναμε. Τέσσερα συγκροτήματα που κανονικά δίνουν headlining συναυλίες, περιόδευαν μαζί και αυτό θέλει πολύ οργάνωση.”
“Ξέρω ότι υπάρχουν κάποια μέρη που δεν πήγαμε και ο κόσμος εκεί είναι θυμωμένος. Το Bay Area μάλλον δεν θα μας το συγχωρήσει. Και θα μπορούσα να συνεχίσω να λέω μέρη για πολύ καιρό. Αλλά ειλικρινά αμφιβάλλω αν θα τύχει το πρόγραμμα μας να συμβαδίσει έτσι.”
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



