Μετά από μια δεκαετή διακοπή, οι KINETIC επιστρέφουν θριαμβευτικά!


Μετά από μια δεκαετή διακοπή, οι KINETIC επιστρέφουν θριαμβευτικά!

 

Η ανακοίνωση του group:

"Με ζωντανές εμφανίσεις και ένα νέο άλμπουμ στον ορίζοντα, είμαστε ενθουσιασμένοι που επανασυνδεόμαστε με τους θαυμαστές μας.
Ανυπομονούμε να σας δούμε εκεί έξω και να μοιραστούμε αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο μαζί σας!"

 

 

Οι Kinetic αποτελούνται απο τους:

Μανώλη Μαμά - κιθάρα
Σταύρο Μπονίκο - κιθάρα
Νίκο Τέτερη - ντράμς
Πέτρο Δέτσικα - μπασο
Χρήστο Χρηστογιώργο - φωνή

https://www.facebook.com/Kineticgr

reverbnation.com/kineticgr
youtube.com/kineticgr

Comments

rockoverdose.gr