LED ZEPPELIN: Ενισχύουν το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης

Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Mail, η επανένωση των Led Zeppelin επί σκηνής το Δεκέμβριο 2007 στο 02 Arena του Λονδίνου γέμισε τα ταμεία. Έτσι, η Mica Ertegun (χήρα του ιδρυτή της Atlantic Records, Ahmet Ertegun) αποφάσισε να δωρίσει ένα μέρος από αυτά τα έσοδα στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Συγκεκριμένα το ποσό των 26 εκατομμυρίων δολαρίων θα χρησιμοποιηθεί στην εγκαθύδριση προγράμματος υποτροφίας στο μάθημα Ανθρωπιστικών Επιστημών. Ο πρύτανης του πανεπιστημίου, Andrew Hamilton, δήλωσε: «Είναι σπουδαίο το γεγονός πως τα έσοδα της συναυλίας βοηθούν στην χρηματοδότηση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών υποτροφιών. Αυτή ήταν η αρχή της συνεργασίας μας που μας οδήγησε στην δημιουργία των Ertegun υποτροφιών χάρη στην γενναιοδωρία της κυρίας Ertegun.» Ο μπασίστας των Led Zeppelin, John Paul Jones, δήλωσε περήφανος που η συναυλία τους είχε ως αποτέλεσμα ένα νέο πρόγραμμα.

 

 

 

 

Για το Rockoverdose.gr  Βικτώρια Δούδου

Comments

rockoverdose.gr