Το βρετανικό μελωδικό hard rock συγκρότημα Magnum, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
“Αυτή την εβδομάδα, επιστρέφουμε στα M2 studios και όλα είναι έτοιμα για να ηχογραφήσουμε το νέο μας δίσκος ο οποίος θα κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά. Έχουμε ήδη τίτλο και θα σας ενημερώσουμε πολύ σύντομα. Απλά πρέπει να περάσουμε μία εβδομάδα για κάποια φωνητικά και κιθαριστικά μέρη. Ακούγεται για ακόμα μία φορά πολύ δυνατός. Σίγουρα θα έχει όλα τα standards των οπαδών μας.”
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



