Με αφορμή την κυκλοφορία του δεύτερου self- released metal compilation Vol. 2, το μουσικό κίνημα Manifesto διοργανώνει το πρώτο Release Party στο Rainbow στις 16 Νοεμβρίου και ώρα 10.00 μ.μ.
Η είσοδος θα είναι Ελεύθερη.
Στην εκδήλωση θα μοιραστεί δωρεάν το πρώτο και το δεύτερο cd του Manifesto.
Η βραδιά θα είναι αφιερωμένη στις undergound ελληνικές metal μπάντες, οπότε σας περιμένουμε εκεί για να στηρίξουμε για μια ακόμα φορά την ελληνική metal σκηνή.
http://www.facebook.com/pages/Manifesto-music-movement/124760417564760
http://www.facebook.com/RAINBOW.ROCK.BAR.GAZI



