Στην Αυστριακη εκδοση του X-factor θα εμφανιστει ο Marilyn Manson.
Το show ονομαζεται στην Αυστρια Helden Von Morgan και στις 28 Ιανουαριου θα φιλοξενησει τον Μarilyn...
Τελικα ειναι πολυ μπροστα οι υπολοιποι Ευρωπαιοι...φανταζεστε να καλουσαν στο δικο μας τους ROTTING CHRIST?..............
Πηγη...http://www.rockyourlife.gr/



