METALLICA: Στις 24 Αυγούστου θα κινηματογραφήσουν τη 3D συναυλία τους

Η συναυλία των Metallica, στις 24 Αυγούστου στο Vancouver του Καναδά, θα μαγνητοσκοπηθεί για την επερχόμενη κυκλοφορία σε 3D.

Το συγκρότημα δήλωσε:

“Δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε καλύτερο μέρος από το Vancouver για να τελειώσουμε τη νέα περιοδεία τριών εβδομάδων με τα νέα σκηνικά, γι’ αυτό βγάλτε τον πιο τρελό οπαδό των Metallica από μέσα σας, γίνεται μέρος της κινηματογραφικής ιστορίας και δείξτε στον υπόλοιπο κόσμο πως ροκάρει το Vancouver.

Για όσους εσάς αναρωτιέστε τι θα γίνει, η έμφαση εδώ είναι το “τέλος της περιοδείας τριών εβδομάδων με τα νέα σκηνικά” καθώς αυτές θα είναι οι τελευταίες ημερομηνίες που θα ανακοινώσουμε για το καλοκαίρι του 2012.”

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr