Στις 27 Απριλίου κυκλοφορεί ο νέος δίσκος των Πορτογάλων MOONSPELL,απο την Napalm Records.Θα έχει τίτλο "Alpha Noir" και την παραγωγή ανέλαβε ο Tue Madsen.
Σ'υμφωνα με το συγκρότημα,ο νέος δίσκος συνδυάζει το gothic,εμπλουτισμένο με κιθάρες που παραπέμπουν σε King Diamond και Bathory,αλλά και στο thrash των Onslaught,Metallica παλιότερων εποχών,όπως και σε Testament και Artillery,κάνοντας τον δίσκο να εκπλήσει και να είναι ένα φρέσκο δημιούργημα.
Στην deluxe έκδοση θα υπάρχει ακόμα ένας δίσκος με 8 κομμάτια και τίτλο "Omega White",που θα κινείται σε πιό ατμοσφαιρικές και σκοτεινές οδούς,στο στύλ των Sisters of Mercy,Type O Negative και θα πλησιάζει το "Irreligious".
Μερικοί τίτλοι τραγουδιών αυτού του δίσκου θα είναι τα "Herodisiac","White Skies" και "Whiteomega".
Για το Rockoverdose.gr
Πάνος Warlord Μπούγαλης



