MUSE: Έπαιξαν κομμάτι από το νέο τους δίσκο σε συναυλία (video)

 

Οι οπαδοί των Muse, συγκέντρωσαν υλικό από πολλές κάμερες από την πρώτη εμφάνιση του συγκροτήματος για τη νέα τους περιοδεία για την προώθηση του νέου τους δίσκου “2nd Law”. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το συγκρότημα να παίζει ένα νέο κομμάτι με τίτλο "Panic Station" κατά τη διάρκεια της συναυλίας τους στην Κολωνίας.

 

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr