MUSICA DIABLO – Χώρισαν οι δρόμοι τους με τον τραγουδιστή των SEPULTURA

Oi Bραζιλιάνοι MUSICA DIABLO ανακοίνωσαν ότι ο τραγουδιστής των SEPULTURA,Derrick Green,΄δεν είναι πια μέλος της μπάντας.

Όπως ανακοίνωσε το συγκρότημα,ο λόγος είναι ότι ο Derrick Green ήταν πολύ απασχολημένος τα 2 τελευταια χρόνια και ειδικά με τα lives.Έτσι,παρότι ήταν δύσκολο,πήραν απο κοινού την απόφαση να σταματήσουν την συνεργασία τους.

Comments

rockoverdose.gr