Οι πρωτοπόροι του gore ήχου, Necrophagia, ανακοίνωσαν τα σχέδια τους για την κυκλοφορία ενός νέου δίσκου με το όνομα “Whiteworm Cathedral”. Ο δίσκος αναμένεται να κυκλοφορήσει το Halloween (τέλη Οκτώβρη) του 2012.
Ο τελευταίος δίσκος των Necrophagia, “Deathtrip 69”, κυκλοφόρησε στις 17 Μαΐου από την Season Of Mist. Ο πέμπτος δίσκος του συγκροτήματος ηχογραφήθηκε στο studio Last House On The Left στο Ohio με τους Killjoy (φωνητικά) και Boris Randall (κιθάρα) να αναλαμβάνουν την παραγωγή.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



