Οι death metallers Necrophagia κυκλοφόρησαν ένα καινούριο κομμάτι στο internet, “The dead among us”. Το κομμάτι είναι σε μορφή demo, βασίζεται στην ταινία του Lucio Filci, “Zombie” (1979) και θα περιέχεται στο καινούριο album του σχήματος.
Για το RockOverdose.gr: Κωνσταντίνος “Beast” Δημητρόπουλος



