Δύο χρόνια μετά την μεταμόσχευση μυελού των οστών που τελικά του έσωσε τη ζωή, ο τραγουδιστής των Behemoth, Adam “Nergal” Darski, συνάντησε τον δότη για πρώτη φορά. Ο Nergal, είχε εκφράσει την επιθυμία να τον συναντήσει και παλαιότερα αλλά λόγω της αυστηρής νομοθεσίας αυτό δεν ήταν δυνατό μέχρι σήμερα.
“Σ’ ευχαριστώ για τη ζωή μου” είπε ο Nergal στον 25χρονο Grzegorz Kajto όταν συναντήθηκαν.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα video της συνάντησης.
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/dziekuje-ci-za-zycie-nergal-poznal-dawce-szpiku,294950.html
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



