Η Nuclear Blast Records περήφανα ανακοινώνει πως οι Φινλανδοί ήρωες της metal, Nightwish, υπέγραψαν νέο συμβόλαιο με το label.
Το επόμενο μεγάλο project θα είναι η κυκλοφορία του νέου δίσκου των Nightwish, ""Imaginarium"", που θα κυκλοφορήσει στα τέλη της χρονιάς, τον Δεκέμβρη του 2011.
Ο αρχηγός της μπάντας, Tuomas Holopainen, λέει: ""Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεχίζουμε την συνεργασία με την Οικογένεια της Nuclear Blast! Η συνεργασία μας ξεκίνησε με βάση την φιλία και συνεχίζει έτσι. Είμαι απόλυτα ευτυχής και ανακουφισμένος με το ότι κατάλαβαν πραγματικά το τι πραγματικά είναι το ""Imaginarium"" και φαίνεται πως μοιραζόμαστε παρόμοιο ενθουσιασμό με την κατεύθυνση αυτή. Αισθάνομαι προνομιούχος που δουλεύω με αυτούς του ανθρώπους που, παρά το τεράστιο βάρος της δουλειάς τους, το χειρίζονται σωστά και παρόλ" αυτά, έχουν τεράστια αγάπη για την ίδια την Μουσική.""
Ο Andy Siry, επικεφαλής της A&R και Διευθυντής της Nuclear Blast, προσθέτει: ""Είμαστε πολύ ευτυχείς που οι Nightwish και η Nuclear Blast Records συνεχίζουν ως ομάδα. Οι Nightwish είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της εταιρίας μας και όλοι στην μπάντα, το management τους και το crew, είναι επίσης έμπιστοι και στενοί φίλοι. Για εμάς, είναι χαρά μας να δουλεύουμε με τόσο εξαιρετικά προικισμένους μουσικούς και μια ιδιοφυία σαν τον Tuomas Holopainen, ως συνθέτης και τραγουδοποιός. Ευχαριστούμε επίσης το KingFoo Management για την πίστη τους και την πολύ καλή σχέση μεταξύ όλων μας. Εμείς, ανυπομονούμε για τις επόμενες κυκλοφορίες της μπάντας, αρχίζοντας από το επερχόμενο αριστούργημα, το ""Imaginarium"", που είναι άλλο ένα τεράστιο βήμα για την μπάντα, το οποίο είναι απλά εξαιρετικό και λαμπρό!""
Απόδοση για το RockOverdose.gr,
Jimmakos Kechris
[email protected]



