Ο μπασίστας των MOTLEY CRUE,Nikki Sixx,δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Λ.Άντζελες,98-7 FM,σχετικά με την επιστροφή στο στούντιο...
"Έχω τόνους απο riffs και ιδέες,ο Tommy [Lee, drums]έχει ιδέες και είμαστε στη φάση να μπούμε σε ένα δωμάτιο και να δείξουμε ο καθένας τις ιδέες του και να δούμε τι θα γίνει.
Η δική μου άποψη για έναν δίσκο..είναι ότι δεν πρέπει να βασιζόμαστε στο ράδιο ή οτιδήποτε άλλο για να πουλήσουμε έναν δίσκο,αλλά σε ότι μας γεμίζει κι εγώ αυτή τη στιγμή θα ήθελα να κάνω έναν εξαιρετικά ακραίο heavy,αντιεμπορικό δίσκο,περισσότερο στο ύφος του "Shout At The Devil"..."



