Οι Αθηναίοι thrashers,REVENGE,μετά την επανένωσή τους,και στην πρώτη τους εξόρμηση εκτός συνόρων,θα συμμετέχουν στο καταξιωμένο πλέον metal festival του Λονδίνου,"LIVE EVIL FEST 2011".
Το φεστιβάλ θα διεξαχθεί απο 22-23 Οκτωβρίου και πρόκειται για ένα διήμερο με συμμετοχές απο γνωστές μπάντες,όπως οι AURA NOIR,JAGUAR,ELIXIR,PAGAN ALTAR κ.α.
Να σημειώσουμε ότι όλες οι μπάντες που συμμετέχουν στο φεστιβάλ είναι προσωπική επιλογή του Fenriz των DARKTHRONE.
Περισσότερες πληροφορίες στα παρακάτω links:
http://www.facebook.com/event.php?eid=156607131094937
http://www.liveevilfestival.com/
www.wix.com/revengegr/revenge666



