Οι black / thrash metallers Outrage ξεκίνησαν τις ηχογραφήσεις του επόμενο άλμπουμ τους στο InnerEar studio που φέρει τον τίτλο “The Elemental War”. Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει το 2013 μέσω της Metal On Metal Records και σηματοδοτεί τα 30 χρόνια από την ίδρυση της μπάντας.
Για το Rockoverdose.gr
Νεφέλη Γραμματικάκη



