Ozzy:”Μου πήρε πολύ χρόνο να ξεπεράσω το χαμό του Randy Rhoads

Ο Rob Fitzpatrick της Αγγλικής ιστοσελίδας 'Guardian.co.uk' πήρε πρόσφατα συνέντευξη από τον θρυλικό heavy metal τραγουδιστή Ozzy Osbourne.

Σχετικά με το τέλος της πορείας των Black Sabbath to 1979 :
''Δεν ξέραμε τι συνέβαινε από τη μία μέρα στην άλλη. Προσπαθήσαμε να το ελέγξουμε λίγο αλλά τίποτα,τα ίδια. Επιπλέον,είχαμε σιχαθεί ο ένας τον άλλο - δεν θες να είσαι συνέχεια με τη γυναίκα σου, παρόλα αυτά τη παντρεύτηκες - και κανένας δεν είχε την όρεξη να συνεχίσουμε αυτό το dark στυλ που είχαμε κι έτσι προσπαθήσαμε να γίνουμε πιο μοντέρνοι. Αλλά πρέπει πάντα να κάνεις αυτό που κάνεις καλά.''

Σχετικά με τη γνωριμία Ozzy - Randy Rhoads μέσω του Dana Strum των Slaughter :
''Ο Dana μου έλεγε συνέχεια γι'αυτόν τον τύπο (Randy) λες κι ήταν ο ίδιος ο Θεός. Εγώ είχα 'καπνίσει' και 'φτιαχτεί' κι ήθελα να πάω σπίτι,αλλά αυτός επέμενε να δω τον Randy να παίζει. Οπότε ήρθε, κοντός και πολύ αδύνατος, νόμιζα πως ήταν νεράιδα. Όταν όμως τον άκουσα σκέφτηκα : 'είτε έχει φοβερό εξοπλισμό και βγάζει τέτοιο ήχο ή είναι ο καλύτερος κιθαρίστας του κόσμου.''

Σχετικά με τον θάνατο του Randy Rhoads στην ηλικία των 25 :
''Μου πήρε πάρα πολύ χρόνο να ξεπεράσω τον θάνατο του. Είμαι ακόμη σε μικρή δόση αντικαταθλιπτικών. Κι αυτό γιατί ο Randy μου έδωσε σκοπό ύπαρξης, ελπίδα. Είχα σιχαθεί να μαλώνω με ανθρώπους. Είχα και έχω τον μεγαλύτερο σεβασμό γι'αυτόν.''

Σχετικά με την αυτοκτονία του 19-χρονου John McCollum ακούγοντας το 'Suicide Solution' με σφαίρα στο κεφάλι και τη μήνυση για υποκίνηση που ακολούθησε το 1984 :
''Αυτή η φάση του 80' ήταν πολύ τρελή. Ήταν προφανές για μένα πως αυτός ο τύπος (που αυτοκτόνησε) ήταν πολύ ψυχάκιας. Προσπάθησα να τους εξηγήσω πως μου τρώει όλο το χρόνο να προσαρμόσω κατάλληλα τους στίχους στα κομμάτια μου αλλά....''

Τέλος, σχετικά με τα πρώτα 2 solo albums του Ozzy, 'Blizzard of Ozz' και 'Diary Of A Madman', τα οποία επανακυκλοφόρησαν το προηγούμενο μήνα ως 30-χρονες επανεκδόσεις :
''Ξέρεις, όταν ακούω πάλι αυτά τα 2 CD, ακούω πραγματική μουσική. Η Rock δεν προορίζεται να είναι τέλεια. Ο Randy γούσταρε να παίζει και βγάζει ήχους στη κιθάρα του ενώ σήμερα τα πάντα γυρνάνε γύρω από τη τεχνολογία και τους ήχους της.''

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ : http://www.guardian.co.uk/music/2011/jun/16/ozzy-osbourne-interview

Επιμέλεια κειμένου:
George 'Hietala' Kritharis

Comments

rockoverdose.gr