OZZY: Το στυλ μας ήταν έτσι γιατί παίζαμε σε κινηματογράφο και εμπνευστήκαμε από ταινίες τρόμου

Λίγο μετά την ανακοίνωση της περιοδείας των Black Sabbath, ο Ozzy Osbourne, μίλησε στην Daily Telegraph. Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε μερικά αποσπάσματα.

 

“Δεν ήθελα ποτέ να είμαι σοβαρός. Όλο αυτό πρέπει να έχει πλάκα. Το γεγονός για το πώς προέκυψε η μουσική, το όνομα και τα πάντα, αν θυμάμαι καλά, ήταν επειδή συνηθίζαμε να κάνουμε πρόβες σε έναν κινηματογράφο και έτσι αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε να γράψουμε επηρεασμένα από ταινίες τρόμου. Εκείνη την εποχή ήταν παντού παιδιά των λουλουδιών και αγάπες αλλά για εμάς που ήμασταν από το βιομηχανικό Birmingham ήταν αλλιώς. Μας άρεζαν οι ταινίες τρόμου.”

 

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στην DailyTelegraph.com.au.

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr