OZZY OSBOURNE: Υποβάλλεται σε εγχείριση λόγω μόλυνσης.

 

 

To Live Show του Ozzy Osbourne που είχε προγραμματιστεί για την 6η Οκτωβρίου στο Shoreline Amphitheatre της California ματαίωθηκε λόγω ασθενείας του τραγουδιστή ο οποιος και δέχεται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη με αιτία μια μόλυνση πoυ τον οδήγησε να υποβληθεί σε επιτακτική εγχείριση στο χέρι του. Ο Ozzy έτσι θα αναγκαστεί να περάσει κάποιες ημερες στο νοσοκομέιο  Cedars-Sinai του Los Angeles, οπου και θα βρίσκεται υπο την παρακολούθηση μεχρι οτου η κατασταση της υγείας του να τεθεί υπο έλεγχο.

 

Comments

rockoverdose.gr