OZZY OSBOURNE (Black Sabbath): Αν ο Tony πεθάνει, θα τον σκοτώσω

Ο τραγουδιστής των Black Sabbath, Ozzy Osbourne, σχολίασε την ανακοίνωση του περασμένου μήνα για την διάγνωση του κιθαρίστα Tony Iommi με πρώιμο στάδιο λεμφώματος.

 

Ο Ozzy δήλωσε:

“Θα το νικήσει. Είναι θέμα αποφασιστικότητας και πιστέψτε με αυτός ο άνθρωπος είναι ο πιο αποφασιστικός που έχω γνωρίσει ποτέ. Θα γίνει μια χαρά. Είναι απλά μία από αυτές τις δοκιμασίες της ζωής που συμβαίνουν… Έχει τόση πολύ υποστήριξη, όχι μόνο από τον καθένα μας μέσα στο συγκρότημα, αλλά και από τους οπαδούς. Είναι απίστευτο. Και είναι ένα από αυτά τα προβλήματα που σου έρχονται στη ζωή… Δεν θα πεθάνει, σας το λέω. Του είπα ότι αν πεθάνει, θα τον σκοτώσω.”

 


Click Here To Watch The Video

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr