Το roadcrew.gr είναι το δημιούργημα δύο πληροφορικάριων και ενός ακόμα τύπου που διαχειρίζεται όλα τα υπόλοιπα που δεν έχουν σχέση με μηδενικά και άσους.
Το κοινό που είχαν αυτοί οι τρεις ήταν η αγάπη για τη μουσική αλλά και τις αμπελοφιλοσοφίες.
Όπως καταλαβαίνεται το να κάνουν ένα metal forum ήταν μονόδρομος.
Εδώ και 3 χρόνια λοιπόν στο roadcrew.gr συζητιούνται θέματα όπως το αν τα true γεμιστά είναι με κιμά ή χωρίς, αν οι σκύλοι είναι καλύτεροι από τις γάτες και αν τα μελομακάρονα με σοκολάτα είναι η πιο μεγάλη αμαρτία του καπιταλισμού.
Εκτός από αυτά βέβαια υπάρχουν και κάποιοι παλαβοί που κάνουν review για μπάντες και συναυλίες, για demo ελληνικών και ξένων συγκροτημάτων ακόμα και συνεντεύξεις σε ελληνικά συγκροτήματα που αξίζουν τον κόπο να τα ακούσεις πολύ παραπάνω από τις μισές μπάντες τις nuclear blast.
Η άλλη λόξα που έχει αυτό το ιντερνετικό γαλατικό χωριό είναι τα πάρτυ.
Τρελαίνονται όλοι για δυνατή μουσική, συζητήσεις, φωνές, τσουγκρίσματα και στοιχήματα για το ποιος θα καταναλώσει την περισσότερη μπύρα.
Έτσι λοιπόν, το να γιορτάσουμε τα 3 χρόνια μας με ένα πάρτυ είναι ακόμα ένας μονόδρομος.
Ένας μονόδρομος ο οποίος οδηγεί στο bar Drifter στην Ιωάννου Μιχαήλ 8 στις 17 Μαρτίου κατά τις 10:30 το βράδυ.
From the roadcrew headquarters, hail Satan.



