Οι θρυλικοι doomsters PENTAGRAM θα μπουν στο studio απο 29/11-21/12 για να ηχογραφησουν τη νεα τους δουλεια.
Εκτος απο το cd με τα νεα κομματια,θα υπαρχει κι ενα dvd απο τη φετινη συναυλια τους στο Maryland Deathfest.
Μεχρι στιγμης το tracklist που δουλευουν ειναι...
* Walk In The Blue Light
* Horseman
* Virgin Death
* Figure Eight
* Everything's Turning To Night
* Mark My Word
* Sunday's Child
* Old Man
* Thrill Of The Kill



