PHIL ANSELMO: Το να με κατηγορούν οι Scott Ian & Robb Flynn ότι είμαι ρατσιστής, είναι εξοργιστικό

 Ο Phil Anselmo σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε πως το να τον κατηγορούν οι Scott Ian και Robb Flynn ότι είναι ρατσιστής, είναι εξοργιστικό!

Οι κατηγορίες προήλθαν από το γνωστό συμβάν με τον ακραίο χαιρετισμό του τραγουδιστή, φωνάζοντας “White Power”.

Επίσης η συγκεκριμένη κίνηση απέφερε αρκετές αντιδράσεις από τον κόσμο της μουσικής με τον Flynn να αμφισβητεί πως η συγκεκριμένη κίνηση ήταν ένα αστείο που έκανε με τους φίλους του στα παρασκήνια. Ο Scott Ian καταδίκασε την κίνηση του Anselmo λέγοντας ότι πρέπει να συνηδητοποιήσει τη σημασία των λέξεων που χρησιμοποίησε για να συγχωρεθεί.

Ο Anselmo απάντησε στις κατηγορίες λέγοντας τα εξής:

Ολη αυτή η ιστορία ότι είμαι ρατσιστής είναι εξοργιστική και ψευδής και αυτοί που με κατηγορούν ας μου πουν τι έχουν κάνει οι ίδιοι για τις κοινότητες τούς;

Εγω, ξέρω τι έχω κάνει για τα παιδιά στο Inner City στο Detroit, όταν το Kronk γυμναστήριο έκλεισε. Εγώ ήμουν αυτός που διέθεσα χιλιάδες δολλάρια που δεν είχα, έτσι ώστε τα παιδιά να έχουν μια στέγη και φαγητό και να μην μείνουν στον δρόμο!

Επίσης θέλω να πω στον κύριο Ian πως κυκλοφόρησε ένα album με τίτλο Speak English Or Die, αν αυτό το album κυκλοφορούσε φέτος τι θα γινόταν; Αυτό δεν ορίζεται ως ρατσιστικό;”

Mπορείτε να δείτε ολόκληρη την συνέντευξη του, στο link που ακολουθεί.

Comments

rockoverdose.gr