Primal Fear : Αποκάλυψαν τα κομμάτια του επερχόμενου δίσκου!

Μιλώντας στο Rock Overdose ο frontman των Γερμανών Power Metallers PRIMAL FEAR, Ralf Scheepers, αποκάλυψε τα κομμάτια που θα περιλαμβάνει η επερχόμενη δουλειά τους με τίτλο "Unbreakable", η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 20 Ιανουαρίου 2011.

Τα κομμάτια λοιπόν θα είναι τα ακόλουθα:
* Blaze Of Glory
* Marching Again
* And There Was Silence
* Night Of The Jumps
* Give "Em Hell
* Born Again
* Where Angels Die
* Bad Guys Wear Black
* Strike
* Metal Nation
* Conviction
* Raise Some Hell

Ο Ralf επίσης σχετικά με το νέο άλμπουμ είπε:
"Ο τελευταίος ("Raise Some Hell") τίτλος ίσως αλλάξει γιατί υπάρχει πολύ "κόλαση" στο νέο album. Θα υπάρχουν 12 συνολικά κομμάτια στο νέο δίσκο. Συζητούσαμε να ηχογραφήσουμε με έναν guest μουσικό, τον Tony Harnell (ex-TNT) στα φωνητικά αλλά μάλλον είναι αργά πλέον. Ίσως στο επόμενο Primal Fear ή κάποιο προσωπικό μου album να συμμετέχει όπως συμμετείχε ο Tim "Ripper" Owens σε δουλειά μου αλλά θα δούμε πως θα πάει όταν έρθει η στιγμή. Όσον αφορά εκπλήξεις στο "Unbreakable", θα είναι πολύ δυνατό,θα έχει "πιασάρικα" στοιχεία και θα παράγει headbanging συναισθήματα. Είναι φυσικό κάθε μουσικός να διαφημίζει τη δουλειά του αλλά αυτό το συγκεκριμένο album θα κάνει τη διαφορά.
Όλοι θεωρούν το νέο album τους ως το καλύτερο όπως και να "χει αλλά άμα παρατηρήσεις τη πορεία μας από το πρώτο album μέχρι αυτό που έρχεται τώρα θα βρεις αρκετές διαφορές. Έχουμε πλέον συνδυασμό από δυνατά και γρήγορα αλλά και αργά σε τέμπο κομμάτια, το νέο album θα περιέχει κιόλας 2 μπαλάντες που είναι και λίγο δυνατές με συμμετοχή από τύμπανα και πλήκτρα κλπ.

Ο κόσμος μπορεί να περιμένει ένα album που περιέχει έναν δίσκο με βαριά riffs, screaming φωνητικά και ωραίες μελωδίες. Γενικά ένας δίσκος Primal Fear με τις μελωδίες του,τα δυνατά beats από τα τύμπανα και ισχυρές κιθάρες."

Μπορείτε να διαβάσετε και να ακούσετε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:
http://www.rockoverdose.gr/news_details.php?id=5589

Comments

rockoverdose.gr