QUEENSRYCHE – Ξεκίνησαν οι ηχογραφήσεις του νέου δίσκου

Το περασμένο Σάββατο,2 Δεκεμβρίου,ξεκίνησαν οι ηχογραφήσεις του νέου δίσκου των QUEENSRŸCHE,με τον Todd La Torre στα φωνητικά.

Την παραγωγή έχει αναλάβει ο James "Jimbo" Barton και ο δίσκος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2013 από άγνωστη ακόμα εταιρεία.

 

 Για το Rockoverdose.gr

 Πάνος Warlord Μπούγαλης

Comments

rockoverdose.gr