Το περασμένο Σάββατο,2 Δεκεμβρίου,ξεκίνησαν οι ηχογραφήσεις του νέου δίσκου των QUEENSRŸCHE,με τον Todd La Torre στα φωνητικά.
Την παραγωγή έχει αναλάβει ο James "Jimbo" Barton και ο δίσκος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2013 από άγνωστη ακόμα εταιρεία.
Για το Rockoverdose.gr
Πάνος Warlord Μπούγαλης



