Το 2008 ο Uwe Lulis είχε ένα ατύχημα με τη μηχανή και τραυματίστηκε τόσο άσχημα ώστε η μπάντα έπρεπε να κάνει ένα διάλειμμα για ένα χρόνο. Το 2009 ο Uwe υπέφερε ακόμα από το ατύχημα και έτσι ήταν πολύ λίγα τα shows στα οποία ο Uwe ήταν καθιστός στη σκηνή. Στα τέλη του 2010 o Uwe αναγκαστικά έφυγε από την μπάντα. Ο Gerd Lucking (drums) και ο Simone Wenzel (κιθάρα) αποφάσισαν από μέρους να συγκεντρωθούν σε άλλα μουσικά projects. Φαινόταν ότι η μπάντα όδευε στο τέλος της, αλλά αφού ενθαρρύνθηκαν ο Tomi Gottlich (μπάσο) και ο Michael Seifert από πληθώρα σχολίων και παρακλήσεων από τους οπαδούς, αποφάσισαν στις αρχές του 2011 να συνεχίσουν τους Rebellion.
Οι Oliver Geibeg (κιθάρα), Stefan Karut (κιθάρα) και Matthias Karle (drums) συμπλήρωσαν το line-up. Οι νέοι Rebellion είναι μία μπάντα φίλων που γνωρίζονταν και τζάμαραν μαζί για χρόνια και αποφάσισαν να πάνε την μπάντα ψηλά. Τον Οκτώβριο του 2011 οι Rebellion έδωσαν το πρώτο τους show με τα νέα τους μέλη. Η μπάντα γιόρτασε ξέφρενα μαζί με τους οπαδούς της, κάποιοι από τους οποίους ήρθαν από μακριά να τους δουν (Ιρλανδία, Γαλλία, Ολλανδία).
Αυτή τη στιγμή η μπάντα δουλεύει εντατικά πάνω σε νέο υλικό!
Για το RockOverdose.gr: Γιάννης "Dr.Feelgood" Κουτσουσίμος



