Μάλλον τα άσχημα νέα για τους Green Day δεν έχουν τελειωμό αυτές τις μέρες. Πριν από λίγο καιρό, ο Billie Joe Armstrong (ποιος άλλος;) δήλωσε ότι οι Bon Jovi ήταν το χειρότερο συγκρότημα με το οποίο έχει παίξει. Ωστόσο, ο κιθαρίστας των Bon Jovi, Richie Sambora, μιλώντας στο Rolling Stone, δήλωσε γελώντας, πως δεν θυμάται να έχουν παίξει ποτέ με τους Green Day.
“Δεν έχω ιδέα για το τι έχει γίνει σχετικά με αυτό το θέμα. Για την ακρίβεια, δεν θυμάμαι να έχουν ανοίξει κάποια συναυλία μας. Ίσως ήμουν πολύ φτιαγμένος ή απλά δεν θυμάμαι. Λυπάμαι που πέρασε τόσο άσχημα.”
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



